تجهیزات شبکه وایرلس مشهد

چهارشنبه 11 فروردين 1400
22:26
علی عارف نیا

تجهیزات شبکه وایرلس مشهد

تجهیزات شبکه وایرلس در ارتباطات بسیار مورد اهمیت هستند. از آنجایی‌که خدمات نظارتی، سیاسی و… گسترش یافته و در برخی از مکان‌ها امکان کابل‌کشی نیست در نتیجه با استفاده از تجهیزات وایرلس قادر خواهید بود سیستم‌ها را از راه دور کنترل کنید.با تجهیزات وایرلس می‌توانید امکانات ارتباطاتی مانند تلفن، فکس و اینترنت، دوربین مداربسته و … را برای نقطه و مکان موردنظر خود فراهم کنید.این تجهیزات شامل رادیو وایرلس، اکسس پوینت، آنتن و … می باشد.در این مقاله از سایت کاوش امن ارتباط تاران یکی از خدمات خود یعنی تجهیزات شبکه وایرلس مشهد را برای شما مورد بررسی خواهیم داد. با ما همراه شوید.

تجهیزات وایرلس چیست؟

تجهیزات وایرلسبه تجهیزاتی گفته می شود که در آن از امواج رادیویی ، مادون قرمز و مایکروویو ، به جای سیم و کابل ، برای انتقال سیگنال بین دو دستگاه استفاده می شود. از میان این تجهیزات وایرلس می توان پیغامگیرها ، تلفن های همراه ، کامپیوتر های قابل حمل ، شبکه های کامپیوتری ، دستگاه های مکان یاب ، سیستم های ماهواره ای و PDA ها را نام برد. تکنولوژی Wireless به سرعت در حال پیشرفت است و نقش کلیدی را در زندگی ما در سرتاسر دنیا ایفا می کند تکنولوژی Wireless به کاربر امکان استفاده ‌از دستگاه‌های متفاوت ، بدون نیاز به سیم یا کابل ، در حال ‌حرکت را می‌دهد .

تجهیزات وایرلس می توانند به سه دسته اصلی تقسیم شوند

تجهیزات شبکه ثابت وایرلس مشهد

از امواج رادیویی استفاده می کند و خط دید مستقیم برای برقراری ارتباط لازم دارد. بر خلاف تلفن های همراه و یا دیگر تجهیزات وایرلس ، این تجهیزات وایرلس ها از آنتن های ثابت استفاده می کنند و به طور کلی می توانند جانشین مناسبی برای شبکه های کابلی باشند و می توانند برای ارتباطات پرسرعت اینترنت و یا تلویزیون مورد استفاده قرار گیرند. امواج رادیویی وجود دارند که می توانند اطلاعات بیشتری را انتقال دهند و در نتیجه از هزینه ها می کاهند

تجهیزات شبکه وایرلس قابل حمل در مشهد

دستگاهی است که معمولا خارج از خانه، دفتر کار و یا در وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرند. نمونه های این تجهیزات وایرلس عبارتند از : تلفن های همراه ، نوت بوکها ، دستگاه های پیغام گیر و PDA ها. این سیستم از مایکروویو و امواج رادیویی جهت انتقال اطلاعات استفاده می کند

تجهیزات شبکه وایرلس مادون قرمز مشهد

این تجهیزات وایرلس از امواج مادون قرمز جهت انتقال سیگنالهایی محدود بهره می برد. این سیستم معمولا در دستگاه های کنترل از راه دور ، تشخیص دهنده های حرکت ، و تجهیزات وایرلس کامپیوترهای شخصی استفاده می شود . با پیشرفت حاصل در سالهای اخیر، این سیستم ها امکان اتصال کامپیوتر های نوت بوک و کامپیوتر های معمول به هم را نیز می دهند و شما به راحتی می توانید توسط این نوع از تجهیزات وایرلس ، شبکه های داخلی راه اندازی کنید.

فروش تجهیزات شبکه وایرلس مشهد

انواع رادیو وایرلس و آنتن وایرلس قوی برد بالا برای فواصل طولانی اوتدور (محیط های خارجی)

انواع آنتن وایرلس تقویتی ایندور برای تقویت سیگنال شبکه وایرلس به منظور پوشش گسترده یک شبکه ایندور داخلی (کاربری خانگی و اداری در میط های سربسته داخلی و یا محیط های خارجی اوتدور با وسعت کم)

روترهای وایرلس : روترهای وایرلس با کاربرد اوتدور و روترهای وایرلس با کاربری ایندور

انواع اکسس پوینت وایرلس (Wireless Access Point)

کارت شبکه وایرلس PCI Wireless Card

کارت شبکه وایرلس یو اس بی USB Wireless Card

انواع رپیتر شبکه وایرلس (برای افزایش برد شبکه وایرلس) به عنوان رنج اکستندر و افزایش دهنده برد شبکه وایرلس نیز شناخته می‌شوند

تجهیزات اینترنت وایرلس و اینترنت بی سیم

تجهیزات اینترنت وایمکس

انواع آنتن وایرلس امنی

آنواع آنتن وایرلس گرید

انواع آنتن سالید دیش

انواع آنتن وایرلس سکتور و آنتن وایرلس فلت پنل

تجهیزات وایرلس آزمایشگاهی و تجهیزات بیسیم آکادمیک برای تحقیقات دانشگاهی روی شبکه های بیسیم سنسور و شبکه های بیسیم ادهاک

خرید تجهیزات شبکه وایرلس مشهد

دستگاه های کاربر

کاربران شبکه های بی سیم با دستگاه های زیادی مانند رایانه های شخصی، لپ تاپ و … کار می کنند. استفاده از تجهیزات شبکه های بی سیم برای شبکه های رایانه ای ثابت به دلیل نیاز محدود به سیم کشی مفید است. با این حال لپ تاپ ها و PDA ها به دلیل ماهیت قابل حمل بودن معمولاً به اتصال LAN بی سیم مجهز هستند.

دستگاه های کاربر ممکن است از سخت افزار تخصصی نیز تشکیل شده باشد. به عنوان مثال اسکنر بارکد و دستگاه های مانیتورینگ بیمار اغلب از اتصال LAN بی سیم برخوردار هستند.

رادیو NIC ها

خرید تجهیزات شبکه وایرلس مشهد

بخش عمده شبکه های بی سیم شامل رادیوی NIC است که در دستگاه رایانه کار می کند و اتصال بی سیم را در اختیار شما قرار می دهد.

یک رادیو LAN بی سیم NIC که گاهی به آن کارت رادیویی نیز گفته می شود، اغلب استاندارد 802.11 را پیاده سازی می کند. کارت ها به طور کلی یک لایه فیزیکی خاص مانند 802.11a یا 802.11b/g را پیاده سازی می کنند. در نتیجه کارت رادیو باید از نسخه استانداردی که با LAN بی سیم سازگار است استفاده کند.

Access Point ها

یک Access Point شامل یک کارت رادیویی است که با دستگاه های کاربری جداگانه در شبکه بی سیم و همچنین یک شبکه سیمی NIC که به یک سیستم توزیع مانند Ethernet در ارتباط است، ارتباط برقرار می کند.

نرم افزار سیستم درون Access Point، بی سیم و طرف های توزیع Access Point را به هم وصل می کند.

نرم افزار سیستم با ارائه درجه های مختلف مدیریت، نصب و عملکردهای امنیتی، Access Point را متمایز می کند.

پیکربندی Access Point

به تنظیمات اولیه پیکربندی رادیویی برای یک Access Point Cisco 350 نگاه کنید، این نوع تنظیمات برای سایر Access Point ها نیز متداول است.

یکی از پارامتر هایی که باید تنظیم کنید شناسه مجموعه خدمات (SSID) است. SSID نامی را برای شبکه بی سیم خاص که کاربران با آن ارتباط برقرار می کنند، فراهم می کند. برای اهداف امنیتی ایده خوبی است که SSID را به چیزی غیر از مقدار پیش فرض تبدیل کنید.

برای اکثر برنامه ها قدرت انتقال Access Point را به بالاترین مقدار تنظیم کنید که معمولاً 100 میلی وات (mW) در ایالات متحده است که منتج به حداکثر رساندن دامنه LAN بی سیم خواهد بود.

روترها

تجهیزات شبکه وایرلس مشهد

روتر ها یکی دیگر از تجهیزات شبکه بی سیم هستند، طبق تعریف، یک روتر بسته ها را بین شبکه ها انتقال می دهد. روتر بهترین راه حل را برای ارسال بسته ها برای نزدیکتر شدن به مقصد انتخاب می کند. روترها از هدر بسته های پروتکل اینترنت (IP) و جداول مسیریابی و همچنین پروتکل های داخلی برای تعیین بهترین مسیر برای هر بسته استفاده می کنند.

یک روتر LAN بی سیم یک عملکرد Access Point داخلی را به یک روتر اترنت چند منظوره اضافه می کند که چندین شبکه اترنت را با اتصالات بی سیم ترکیب می کند.

Repeater ها

اکسس پوینت ها که نیاز به اتصال کابل کشی دارند به طور کلی نقش مهمی در تأمین پوشش در اکثر استقرار های بی سیم LAN دارند. با این حال Repeater های بی سیم راهی برای گسترش دامنه یک LAN بی سیم موجود به جای اضافه کردن Access Point بیشتر است.

تعداد کمی از Repeater های LAN بی سیم مستقل در بازار وجود دارد، اما برخی از Access Point ها حالت ریپیتر را نیز دارند. یک Repeater به سادگی یک سیگنال شبکه را بازسازی می کند تا دامنه زیرساخت های شبکه موجود را گسترش دهد.

آنتن

بیشتر آنتن های شبکه های بی سیم همه کاره هستند و از مزیت کم برخوردارند. تقریباً تمام Access Point ها، روترها و Repeater ها با آنتن های همه کاره کار می کنند.

آنتن های همه کاره اکثر الزامات پوشش را برآورده می کنند. با این حال استفاده از آنتن های راهنمای اختیاری را برای پوشاندن مناطق طولانی و باریک در نظر بگیرید.

در بعضی موارد آنتن در یک کارت رادیویی یا Access Point یکپارچه شده است و چاره ای برای ساخت آن نیست.

اگر نیاز به استفاده از آنتن مستقیم (افزایش بیشتر) وجود دارد، اطمینان حاصل کنید که کارت رادیو یا Access Point دارای اتصال آنتن خارجی است.

قیمت تجهیزات شبکه وایرلس مشهد

با توجه به گوناگون بودن نوع و مدل های مختلف تجهیزات شبکه در مشهد، برای استعلام قیمت و مشاوره میتوانید به صورت حضوری یا با شماره های ما تماس بگیرید.

آدرس: مشهد، نبش سنایی 16،پلاک3،واحد3



تجهیزات شبکه وایرلس در مشهد

شرکت کاوش امن ارتباط تاران

شرکت کاوش امن ارتباط تاران، با هدف ارائه خدمات فن آوری اطلاعات و سیستم های امنیتی هوشمند پا به عرصه صنعت IT گذاشت و از ابتدا، ارائه خدمات ممتاز و با کیفیت را با حداکثری رضایت مشتریان سر لوحه کار خود قرار داده است.
این شرکت با بهره گیری از متخصصین مجرب و جوان طی کمتر از 3 سال توانسته است، جایگاه قابل توجهی در بازار فناوری اطلاعات و سیستم های نظارت تصویری بدست آورد.

خدمات ما :

  • مشاوره، طراحی، نظارت و پیاده سازی انواع شبکه های کامپیوتری
  • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه های کامپیوتری
  • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات امنیتی و نظارت تصویری(دوربین های مدار بسته)
  • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات وایرلس شامل: دکل های مهاری و خود ایستا، انتقال دیتا P2P و P2MP
  • طراحی وب سایت های فروشگاهی و شرکتی و ارائه راهکارهای سئو SEO
  • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات تلفنی تحت شبکه VOIP
  • ارائه راهکارهای هومند سازی منازل و موتورخانه ها
  • طراحی و پیاده سازی اتاقهای مانیتورینگ و دیتا سنتر بصورت کاملا تخصصی
  • اجرای پروژه های IPTV و سیستم های تبلیغاتی هوشمند
  • اجرای پروژه های فیبر نوری FTTH,GPON و …


[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سیب سرخ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]