نماینده دوربین مداربسته کی دی تی در مشهد

چهارشنبه 11 فروردين 1400
22:36
علی عارف نیا

نماینده دوربین مداربسته کی دی تی در مشهد

برند کی دی تی در بهمن ماه سال 1387 در زمینه‌ی طراحی و نصب و اجرا و تعمیر سیستم‌های حفاظتی از جمله دوربین مدار بسته اعلام سرقت اعلام حریق درب اتوماتیک آنت مرکزی و سیستم‌های شبکه سخت افزاری فعالیت خود را آغاز نمود. این برند در راستای پیشبرد اهداف خود که کارآفرینی و شناساندن سلیقه‌ی ایرانی در بازارهای جهانی‌ است. با ایجاد کارگاه تولیدی فعالیت خود را ادامه داده و سعی بر تولید محصولات متنوع و مرغوب را داشته است.در این مقاله از سایت کاوش امن ارتباط تاران یکی از خدمات خود یعنی نماینده دوربین مداربسته کی دی تی در مشهد را برای شما مورد بررسی خواهیم داد. با ما همراه شوید.

معرفی شرکت کی دی تی

شرکت کی دی تی یک برند ایرانی و ثابت شده از نظر نام و لوگو در ایران به صورت بین المللی می باشد که تمامی تجهیزات شبکه آن در ایران و سایتهای تولیدی این کمپانی تولید می شود. نمایندگی فروش محصولات کی دی تی KDT اراده دهنده تجهیزاتی از قبیل دوربین , سوئیچ , ضبط کننده دوربین های شبکه , دستگاه های ذخیره ساز و ابزار شبکه میباشند.

برند کی دی تی یکی از برندهای کاملاً ایرانی است که دارای محصولات متفاوتی است. محصولات برند کی دی تی در تمامی فروشگاه های مربوطه که همان نمایندگی های برند Kdtهستند موجود است.

این برند کاملاً ریجستر شده است و تمامی تجهیزات این برند در ایران است که زیر مجموعه ای از محصولات و دوربین ها و ضبط صوت های چینی و برند های کشور دیگر گرد هم آمدند و تولید برند kdt کرده اند. کی دی تی به اختصار از کاوش داده پردازان گرفته شده است.

بهترین محصولات کی دی تی و دوربین مداربسته کی دی تی در مشهد

این کمپانی در سال ۱۳۷۵ در تهران جهت توسعه خدمات اینترنتی شروع به کار کرده است و یکی از موفق ترین برندهای دوربین مدار بسته در ایران است که تحت لیسانس شرکت های مادر ایران قرار گرفته است.

در سال ۱۳۸۰ کمپانی kdt فعالیت های خود را به راهکارهای ارائه شبکه تغییر داد. اما اصلی ترین فعالیت این کمپانی یا برند در سال ۱۳۸۲ با عنوان سیستم حفاظتی و نظارتی شروع شد.

پس از خط تولید کمپانی کی دی تی عمده فعالیت های این کمپانی اجرای پروژه های سیستم های وایرلس بوده است. سرانجام در سال ۱۳۸۹ با توجه به تلاش‌ها و استقبال های مردم از این برند باعث پیشرفت و توسعه آن شدند به صورتی که امروزه در کشورهای همجوار و خصوصاً شهر تهران سایت های تولید ایجاد کرده اند که هدف آن ها ارائه راه حل های مختلف مشاوره و تامین تجهیزات است.

از جمله محصولات تولیدی این برند می‌توان به

  • سوئیچ‌های شبکه POE و غیر POE،
  • انواع کابل شبکه و
  • سوکت شبکه و
  • ت ضبط آن،

اشاره کرد

نماینده دوربین مداربسته کی دی تی در مشهد
نماینده دوربین مداربسته کی دی تی در مشهد

نمایندگی دوربین مداربسته کی دی تی در مشهد

شرکت کاوش امن ارتباط تاران

شرکت کاوش امن ارتباط تاران، با هدف ارائه خدمات فن آوری اطلاعات و سیستم های امنیتی هوشمند پا به عرصه صنعت IT گذاشت و از ابتدا، ارائه خدمات ممتاز و با کیفیت را با حداکثری رضایت مشتریان سر لوحه کار خود قرار داده است.
این شرکت با بهره گیری از متخصصین مجرب و جوان طی کمتر از 3 سال توانسته است، جایگاه قابل توجهی در بازار فناوری اطلاعات و سیستم های نظارت تصویری بدست آورد.

خدمات ما :

  • مشاوره، طراحی، نظارت و پیاده سازی انواع شبکه های کامپیوتری
  • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه های کامپیوتری
  • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات امنیتی و نظارت تصویری(دوربین های مدار بسته)
  • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات وایرلس شامل: دکل های مهاری و خود ایستا، انتقال دیتا P2P و P2MP
  • طراحی وب سایت های فروشگاهی و شرکتی و ارائه راهکارهای سئو SEO
  • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات تلفنی تحت شبکه VOIP
  • ارائه راهکارهای هوشمند سازی منازل و موتورخانه ها
  • طراحی و پیاده سازی اتاقهای مانیتورینگ و دیتا سنتر بصورت کاملا تخصصی
  • اجرای پروژه های IPTV و سیستم های تبلیغاتی هوشمند
  • اجرای پروژه های فیبر نوری FTTH,GPON و …


مزایای برند کی دی تی و دوربین مداربسته کی دی تی در مشهد

این برند دارای دوربین مدار بسته دستگاه NVR، دوربین مدار بسته اچ دی و همچنین تجهیزاتی از شبکه است.

تجهیزات این برند با کیفیت و کاملاً منحصر به فرد ساخته شده است که باعث می‌شود در هر جایی که از این برند استفاده می شود نام نیکی از آن به جای بماند.

شما با خرید این کالا می توانید گارانتی و خدمات پس از فروش را تحویل بگیرید به صورتی که خرید محصولات برند kdt به شما این امکان را می دهد که از بروز ترین محصولات استفاده کنید.


[ بازدید : 151 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سیب سرخ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]