اجرای دکل های وایرلس در مشهد

چهارشنبه 11 فروردين 1400
22:28
علی عارف نیا

اجرای دکل های وایرلس در مشهد

نصب دکل و لینک وایرلس , امکان سنجی وایرلس , استفاده از رادیوهای بی سیم وایرلس ( Wireless ) و راه اندازی شبکه وایرلس یکی از روشهای انتقال دیتا می باشد. روش های انتقال دیتا به ۲ صورت سیمی و وایرلس تقسیم می شوند. اما امروزه بیشتر از انتقال دیتا به صورت وایرلس استفاده می شود. در این روش اطلاعات در مبدا تبدیل به امواج رادیویی شده و به سمت مقصد فرستاده می­ شود. در مقصد امواج رادیویی دریافت شده مجددا تبدیل به دیتا شده و به سمت شبکه هدایت می گردد.در این مقاله از سایت کاوش امن ارتباط تاران ، یکی از خدمات خود یعنی اجرای دکل های وایرلس در مشهد را مورد بررسی خواهیم داد. با ما همراه شوید.

اجرای دکل های و لینک وایرلس در مشهد

نصب لینک وایرلس , نصب دکل , امکان سنجی وایرلس , استفاده از رادیوهای بی سیم وایرلس ( Wireless ) و راه اندازی شبکه وایرلس یکی از روشهای انتقال دیتا می باشد. روش های انتقال دیتا به 2 صورت سیمی و وایرلس تقسیم می شوند. اما امروزه بیشتر از انتقال دیتا به صورت وایرلس استفاده می شود. در این روش اطلاعات در مبدا تبدیل به امواج رادیویی شده و به سمت مقصد فرستاده می­ شود.

در مقصد امواج رادیویی دریافت شده مجددا تبدیل به دیتا شده و به سمت شبکه هدایت می گردد. ابتدا نقاط مبدا و مقصد مورد ارزیابی قرار می گیرد. سپس با توجه به موارد ارزیابی شده تجهیزات مورد نیاز تهیه و نسبت به نصب لینک وایرلس اقدام خواهد شد.

انواع مختلف دکل های مخابراتی

دکل های مخابراتی به دسته های زیر تقسیم می شوند:

۱- دکل مخابراتی خود ایستا (Lattice سه وجهی)

۲- دکل مخابراتی خودایستا (Lattice چهار وجهی)

۳- دکل مهاری سه وجهی G35,G45,G55,G60,G80

۴- دکل مهاری چهار وجهی G45,G55,G60,G80

۵- دکل مونوپل یا تک پایه

۶- دکل مهاری وینچی

اجرای دکل های وایرلس در مشهد

اجرای انواع آنتن ها ودکل های وایرلس در مشهد

Directional

آنتن های جهت دار خروجی خود را به سمت یک جهت هدایت می کنند، و اغلب برای قرار دادن گوشه ای در یک اتاق برای تابش دادن به تمام قسمت های اتاق استفاده می شوند حتی اگر برخی از سیگنال ها در جهات ناخواسته فرار کنند همچنین الگوی انتشار درواقع در یک طرف بیشتر است.

آنتن های جهت دار معمولا به منظور گسترش محدوده شبکه Wi-Fi به گوشه های سخت به دست آمده از ساختمان ها یا سایر شرایط خاص که پوشش ۳۶۰ درجه مورد نیاز نیست، استفاده می شود.

آنتن های جهت دار در چهار نوع اصلی قرار می گیرند؛ sector، yagi، dish(که همچنین به عنوان parabolic شناخته می شود) و grid

Omni :

این نوع آنتن در محیط های outdoor نصب میشوند و برای ارتباط های multi point استفاده می شوند. هم چنین دارای زاویه تابش ۳۶۰ می باشد. یکی از رایج ترین آنتن ها هستند که می توانند در اتومبیل، تلفن های بی سیم، رادیو های قابل حمل و بسیاری از تلفن های همراه یافت شوند.

این نوع آنتن باند پهن بی سیم است که سیگنال را از یک نقطه به چندین جهت پخش می کند و می تواند قادر به افزایش قدرت سیگنال دستگاه بی سیم در همه جهات به طور مساوی شود.. آنتن های همه جانبه، بیشتر به عنوان آنتن omni شناخته می شود.

مزایای استفاده از شبکه وایرلس به جای شبکه کابلی چیست؟

نصب لینک وایرلس به جای استفاده از کابل دارای مزایایی از جمله :

ـ هزینه نصب مناسب

ـ امکان حمل و جابه جایی آسان

ـ افزایش سرعت در نصب و برقراری لینک

ـ عدم نیاز به کابل کشی

ـ ارائه پهنای باند متغیر

ـ امکان برقراری ارتباط بین فواصل مختلف


نصب و اجرای دکل های وایرلس در مشهد

چرا استفاده از شبکه وایرلس برای شرکت ها و ارگان ها مقرون به صرفه تر می باشد؟

هنگام استفاده از لینک وایرلس به دلیل عدم استفاده از شبکه کابلی هزینه نصب به شدت کاهش می یابد زیرا این کار هزینه های مربوط به خرید کابل را از میان برده و از سویی دیگر مشکلاتی از قبیل خرابی کابل و یا تعویض کابل را ندارد. از طرفی دیگر این شبکه قابل حمل بوده و می توان آن را جا به جا کرد. در شبکه کابلی امکان برقراری ارتباط با فواصل طولانی امکان پذیر نمی باشد اما این کار به راحتی توسط شبکه وایرلس انجام می شود. در شبکه وایرلس رفع مشکل به سرعت انجام می شود اما این کار در شبکه کابلی زمان زیادی را هدر می دهد.

اجرای دکل های وایرلس در مشهد چه تاثیری بر کسب و کار شرکت ها و ارگان ها دارد؟

با نصب لینک وایرلس امکان برقراری ارتباط بین شعب مختلف یک شرکت یا سازمان بدون نیاز به پرداخت هزینه ماهیانه و پهنای باند اختصاصی میسر می باشد. مدیریت یکپارچه شعب یک سازمان را فراهم می آورد که این باعث کاهش هزینه های نگهداری می گردد.

امکان برقراری بستر VOIP بر روی لینک های وایرلس سبب کاهش چشمگیر در هزینه های تماس بین شعبات خواهد شد.

تجهیزات مورد نیاز جهت برقراری لینک وایرلس :

تجهیزات مورد نیاز جهت نصب و برقراری لینک وایرلس PTP شامل : آنتن وایرلس ، رادیو وایرلس ، پیکتیل یا جامپر ، کابل شبکه ، سوکت و در صورت نیاز دکل

اجرای دکل های وایرلس در مشهد

شرکت اجرای دکل های وایرلس در مشهد

شرکت کاوش امن ارتباط تاران

شرکت کاوش امن ارتباط تاران، با هدف ارائه خدمات فن آوری اطلاعات و سیستم های امنیتی هوشمند پا به عرصه صنعت IT گذاشت و از ابتدا، ارائه خدمات ممتاز و با کیفیت را با حداکثری رضایت مشتریان سر لوحه کار خود قرار داده است.
این شرکت با بهره گیری از متخصصین مجرب و جوان طی کمتر از 3 سال توانسته است، جایگاه قابل توجهی در بازار فناوری اطلاعات و سیستم های نظارت تصویری بدست آورد.

خدمات ما :

  • مشاوره، طراحی، نظارت و پیاده سازی انواع شبکه های کامپیوتری
  • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه های کامپیوتری
  • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات امنیتی و نظارت تصویری(دوربین های مدار بسته)
  • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات وایرلس شامل: دکل های مهاری و خود ایستا، انتقال دیتا P2P و P2MP
  • طراحی وب سایت های فروشگاهی و شرکتی و ارائه راهکارهای سئو SEO
  • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات تلفنی تحت شبکه VOIP
  • ارائه راهکارهای هومند سازی منازل و موتورخانه ها
  • طراحی و پیاده سازی اتاقهای مانیتورینگ و دیتا سنتر بصورت کاملا تخصصی
  • اجرای پروژه های IPTV و سیستم های تبلیغاتی هوشمند
  • اجرای پروژه های فیبر نوری FTTH,GPON و …

[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سیب سرخ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]