اینترنت وایرلس پرسرعت مشهد

چهارشنبه 11 فروردين 1400
22:27
علی عارف نیا

اینترنت وایرلس پرسرعت مشهد

امروزه اینترنت عضو جدا‌نشدنی بیشتر کسب‌و‌کارها است. با پیشرفت تکنولوژی و گسترش حضور کسب‌و‌کارها در فضای مجازی، استفاده از اینترنت روز‌به‌روز در حال افزایش است. داشتن یک سرویس اینترنتی متناسب با نیازها، یکی از مهم‌ترین عوامل در موفقیت و بهبود عملکرد کسب‌و‌کارها است.در این مقاله از سایت کاوش امن ارتباط تاران یکی از خدمات خود یعنی اینترنت وایرلس پرسرعت مشهد را برای شما مورد بررسی خواهیم داد. با ما همراه شوید.

بهترین اینترنت وایرلس پرسرعت در مشهد

بهترین اینترنت مشهد چیست؟

در صورتی که قصد خرید اینترنت پرسرعت برای خانه و منزل را دارید بهترین پیشنهاد استفاده از تکنولوژی اینترنت ثابت یا همان ADSL است. این در صورتی است که استعلام خط تلفن شما توسط کارشناس فروش گرفته شده و خط شما فیبر نوری یا PCM نباشد. برای اطلاع از وضعیت خط خود با کارشناس ما در واتس آپ صحبت کنید.

در صورتی که به سرعت های بالاتر از 8 و 16 مگابیت بر ثانیه نیاز دارید پیشنهاد راه اندازی اینترنت بی سیم یا همان وایرلس است. در حال حاضر در مشهد تا 100 مگابیت بر ثانیه بر بستر وایرلس اینترنت به منازل و شرکت ها توسط شرکتهای مختلفی داده می شود. البته هزینه تجهیزات اینترنت بی سیم شاید برای همه به صرفه نباشد.

معیارهای مختلفی برای انتخاب بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت مشهد وجود دارد که برخی از آنها شامل :

پوشش سراسری شهر مشهد در مراکز مخابراتی ،

کیفیت سرویس و پینگ پائین ،

سرعت در مشهد

امکانات اینترنت وایرلس

  • سرعت و کیفیت اینترنت وایرلس در طول شبانه‌روز تضمین‌شده است.
  • اینترنت پرسرعت بی‌سیم پهنای باندی بسیار پایدارتر و وسیع‌تری نسبت به DSL ارائه می‌دهد.
  • هزینه‌ی نصب و راه اندازی آن به نسبت DSLبه طرز محسوسی پایین است.
  • در این نوع تکنولوژی ارتباطات نقطه‌به‌نقطه است که برای ایجاد شبکه‌های محلی و اینترانت مناسب است.
  • این فناوری امکان استفاده از خدمات اینترنت در حین حرکت را می‎‌دهد. یعنی شما می‌توانید حین حرکت ایمیل‌های خود را چک کنید، از فروشگاه‌های اینترنتی خرید کنید. اخبار ورزشی ببینید یا حتی تلویزیون تماشا کنید.
  • بسیاری از زمینه‌های کاری نیازمند تجهیزات وایرلس هستند، از جمله مراقبت‌های پزشکی، اجرای قوانین و سرویس‌های خدماتی
  • هزینه نگهداری شبکه‌های وایرلس بسیار کمتر از سیمی است.
  • از اینترنت وایرلس محدودیتی برای انتقال اطلاعات ندارید. برای انتقال اطلاعات از روی کوه و دریا نیز می‌توانید استفاده کنید.
  • در برخی سازمان‌ها و شرکت‌ها که نیازمند اینترنت با سرعت‌های بالا هستند، اما امکان استفاده ازخطوط مسی اجاره‌ای را ندارند، اینترنت پرسرعت بی‌سیم، بهترین گزینه است.
  • در اختیار داشتن سرعت بالا یکی از امتیازاتی است که بسیاری از مجموعه‌ها نیازمند آن هستند. اینترنت پرسرعت بی‌سیم پاسخی است به نیاز این‌گونه مجموعه‌ها.
  • فناوری اینترنت پرسرعت بی‌سیم برای برقراری ارتباط پرسرعت و بدون قطعی با اینترنت، طراحی و ‌شده است.


    Wireless

    یکی از شیوه‌های استفاده از خدمات پهنای باند، استفاده از ارتباط بی‌سیم یا Wireless است. همان‌طور که از نام آن مشخص است، در این سرویس از کابل و خط تلفن استفاده نشده و در عوض از فرکانس رادیویی استفاده می‌شود. ارتباط بی‌سیم علاوه بر این‌که پهنای باندی بسیار بیش‌تر و پایدارتری نسبت به DSL ارائه می‌دهد، هزینه‌ی نصب و راه اندازی را به میزان محسوسی کاهش می‌دهد. در ادامه به معرفی انواع سرویس وایرلس (Wireless) می‌پردازیم.

    Wireless اشتراکی

    در سرویس اینترنت بی‌سیم اشتراکی، مشترکین بدون نیاز به خط تلفن یا کابل می‌توانند با نصب تجهیزات رادیویی درجایی که به پاپ‌سایت ارائه‌دهنده سرویس دید دارد (مانند پشت‌بام) از پهنای باند فرکانسی در بستر وایرلس استفاده نمایند. نکته مهم درباره این سرویس، وجود یک رادیو طرف پاپ‌سایت و ارسال فرکانس به چند مشترک است (point to multipoint).

    پهنای باند اختصاصی

    سرویس پهنای باند اختصاصی به‌صورت Point To Point ارائه می‌شود، یعنی به ازای هر مشتری یک رادیو سمت پاپ‌سایت قرار دارد و فرکانس اختصاصا برای یک مشترک ارسال می‌شود. کیفیت و سرعت این سرویس در تمام ساعت شبانه‌روز تضمین‌شده است. این سرویس مناسب سازمان‌ها و کسب‌وکارهایی است که به اینترنت نامحدود و اختصاصی برای انجام امور ارتباطی خود نیاز دارند. این سرویس نیز توسط شرکت‌های دارای پروانه FCP و SERVCO ارائه می‌شود.

    تعرفه اینترنت وایرلس پرسرعت مشهد

    اینترنت وایرلس پرسرعت مشهد

    تعرفه اینترنت رادیویی

    از خدمات قابل ارائه ما استفاده از ارتباط بیسیم یا Wireless است که می‌تواند پهنای باندی بسیار بیش‌تر نسبت به آنچه بر بستر سیم مسی تأمین می‌شود، در اختیار مشترک قرار دهد.
    سازمان یا مشتریان ما قادر خواهند بود که بسته به نیاز خود و با پرداخت هزینه‌ای که با توجه به میزان پهنای باند اختصاص‌یافته متغیر خواهد بود از مزایای داشتن پهنای باند اختصاصی به میزان موردنیاز خود بهره‌مند گردد.

    خدمات اینترنت وایرلس پرسرعت مشهد

    شرکت کاوش امن ارتباط تاران

    شرکت کاوش امن ارتباط تاران، با هدف ارائه خدمات فن آوری اطلاعات و سیستم های امنیتی هوشمند پا به عرصه صنعت IT گذاشت و از ابتدا، ارائه خدمات ممتاز و با کیفیت را با حداکثری رضایت مشتریان سر لوحه کار خود قرار داده است.
    این شرکت با بهره گیری از متخصصین مجرب و جوان طی کمتر از 3 سال توانسته است، جایگاه قابل توجهی در بازار فناوری اطلاعات و سیستم های نظارت تصویری بدست آورد.

    خدمات ما :

    • مشاوره، طراحی، نظارت و پیاده سازی انواع شبکه های کامپیوتری
    • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه های کامپیوتری
    • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات امنیتی و نظارت تصویری(دوربین های مدار بسته)
    • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات وایرلس شامل: دکل های مهاری و خود ایستا، انتقال دیتا P2P و P2MP
    • طراحی وب سایت های فروشگاهی و شرکتی و ارائه راهکارهای سئو SEO
    • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات تلفنی تحت شبکه VOIP
    • ارائه راهکارهای هومند سازی منازل و موتورخانه ها
    • طراحی و پیاده سازی اتاقهای مانیتورینگ و دیتا سنتر بصورت کاملا تخصصی
    • اجرای پروژه های IPTV و سیستم های تبلیغاتی هوشمند
    • اجرای پروژه های فیبر نوری FTTH,GPON و …

    آدرس: مشهد، نبش سنایی 16،پلاک3،واحد3



    [ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
    ]
    نام :
    ایمیل :
    آدرس وب سایت :
    متن :
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
    کد امنیتی : ریست تصویر
    تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سیب سرخ است. || طراح قالب avazak.ir
    ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
    بستن تبلیغات [X]