نماینده دوربین مداربسته هایکویژن در مشهد

چهارشنبه 11 فروردين 1400
22:37
علی عارف نیا

نماینده دوربین مداربسته هایکویژن در مشهد

از مهم‌ترین کارهایی که برای حفظ امنیت خانه و محل کار باید انجام دهید نصب دوربین مدار بسته است تا بتوانید به خوبی بر روی اتفاقات پیش آمده در طول روز نظارت داشته باشید. نصب یک دوربین مداربسته تحت شبکه یا دوربین مداربسته آنالوگ اولین کاری است که باید در راستای تامین امنیت انجام دهید، به همین دلیل نیز به بهترین برند دوربین مداربسته یعنی دوربین هایک ویژن نیاز خواهید داشت. شرکت هایک ویژن در سال 2001 کار خود را به صورت رسمی در کشور چین آغاز کرد.در این مقاله از سایت کاوش امن ارتباط تاران یکی از خدمات خود یعنی نماینده دوربین مداربسته هایکویژن در مشهد را برای شما مورد بررسی خواهیم داد. با ما همراه شوید.

دوربین مداربسته هایکویژن

هایک ویژن به عنوان بهترین شرکت تولید کننده ی سیستم های مداربسته فعالیت خود را از سال 2001 به صورت رسمی در کشور چین آغاز کرد و توانست به سرعت جایگاه خود را در بازار جهانی سیستم های نظارت تصویری به دست آورد.

شرکت هایک ویژن محصولات خود را در انواع متعددی به تولید رسانده است که هر کدام از آن ها طیف ها و مدل های متعددی را شامل می شوند. از سال 1393 این شرکت فعالیت خود را در ایران توسط شرکت های متفاوتی در ایران آغاز کرد و توانست جایگاه خود را در بازار ایران نیز به دست آورد.

محصولات متعدد این شرکت از قبیل دوربین های تحت شبکه ، توربو اچ دی ، ان وی آر ها و دی وی آر ها ، آیفون های تصویری ، کابل های شبکه ، اسپید دام ها و همچنین چندیل محصول متنوع دیگر از قبیل برخی از سیستم های ذخیره کننده این شرکت یعنی هایک ویژن توانسته در جایگاه بسیار خوبی در بازار قرار بگیرد.

هایکویژن در مشهد

شرکت هایک ویژن که توانسته است در این سال ها جایگاه ویژه ای را در این سال ها به دست بیاورد در بیش از 100 کشور در جهان محصولات خود را به فروش می رساند . این شرکت همواره در این سال ها سعی کرده است تا روند رو به رشد خود را ادامه داده و همواره بهترین ها را روانه ی بازار کند. نمایندگی هایک ویژن هایک لوک توانسته است محصولات کمپانی هایک ویژن را در تعداد بالا و انواع مختلف آن برای همه علاقه مندان به محصولات این شرکت در ایران فراهم کند.

زمینه های فعالیت هایکویژن

هایکویژن هم اکنون در زمینه تولید دوربین های هوشمند تحت شبکه ، دوربین های اچ دی ، دوربین های چرخشی ، دستگاه های ضبط تصاویر شامل DVR و NVR و نرم افزارهای ویدیویی ، سیستم های دزدگیر و همچنین اکسس کنترل فعالیت می کند.

نماینده دوربین مداربسته هایکویژن در مشهد
نماینده دوربین مداربسته هایکویژن در مشهد

برخی از معروف ترین مکان های مجهز به دوربین های HikVision

  • استادیوم المپیک بیجینگ
  • فرودگاه لینیت ایتالیا
  • استادیوم ورزشی وردکاپ برزیل
  • سیف سیتی کره جنوبی
  • گمرک شانگهای

نمایندگی دوربین مداربسته هایکویژن در مشهد

شرکت کاوش امن ارتباط تاران

شرکت کاوش امن ارتباط تاران، با هدف ارائه خدمات فن آوری اطلاعات و سیستم های امنیتی هوشمند پا به عرصه صنعت IT گذاشت و از ابتدا، ارائه خدمات ممتاز و با کیفیت را با حداکثری رضایت مشتریان سر لوحه کار خود قرار داده است.
این شرکت با بهره گیری از متخصصین مجرب و جوان طی کمتر از 3 سال توانسته است، جایگاه قابل توجهی در بازار فناوری اطلاعات و سیستم های نظارت تصویری بدست آورد.

خدمات ما :

  • مشاوره، طراحی، نظارت و پیاده سازی انواع شبکه های کامپیوتری
  • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه های کامپیوتری
  • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات امنیتی و نظارت تصویری(دوربین های مدار بسته)
  • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات وایرلس شامل: دکل های مهاری و خود ایستا، انتقال دیتا P2P و P2MP
  • طراحی وب سایت های فروشگاهی و شرکتی و ارائه راهکارهای سئو SEO
  • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات تلفنی تحت شبکه VOIP
  • ارائه راهکارهای هوشمند سازی منازل و موتورخانه ها
  • طراحی و پیاده سازی اتاقهای مانیتورینگ و دیتا سنتر بصورت کاملا تخصصی
  • اجرای پروژه های IPTV و سیستم های تبلیغاتی هوشمند
  • اجرای پروژه های فیبر نوری FTTH,GPON و …


دوربین تحت شبکه هایک ویژن

دوربین های مداربسته تحت شبکه برند هایک ویژن در مدل های 1 ، 2 ، 4 ،6 و 8 مگاپیکسل و در مدل های متعددی طراحی شده اند . این دوربین ها هرکدام دارای قابلیت های متعدد فراوانی هستند.

می توان به مدل های پلاک خوان آن که قابلیت ثبت پلاک را دارند اشاره نمود. (در ایران این قابلیت با توجه به پلاک های با زبان فارسی فعال نیست) این دوربین مدل هایی با ویژگی های صدا دار (در دو مدل میکروفون دار و میکروفون خور) و بی صدا موجود دارد که در ایران موجود هستند .

این دوربین ها دارای پردازنده های داخلی هستند که برای آن ها این امکان را فراهم می آورد تا بدون نیاز به دستگاه های ان وی ار تمامی فعالیت های مورد نیاز خود را به تنهایی به انجام برسانند .هایک ویژن مدل دوربین های خود را با ویژگی H265+ به بازار عرضه کرده است . نیمی از این دوربین ها دارای قابلیت استفاده از حافظه داخلی هستند .

دوربین

دوربین توربو اچ دی (آنالوگ) هایک ویژن

دوربین های توربو اچ دی برند هایک ویژن در نمایندگی هایک ویژن در ایران در مدل های دو ، 5 و 8 مگاپیکسلی تولید شده اند . این دوربین ها هر کدام بری ضبط تصاویر نیازمند دستگاه های دی وی آر هستند و هیچکدام از این مدل ها به صورت جداگانه قابلیت پردازش و ذخیره تصاویر خود را ندارند.به همین علت لازم است تا برای این دوربین ها دستگاه ضبط کننده ی تصاویر دیجیتالی هایک ویژن یا همان دی وی ار تهیه شود .

این دوربین ها در مدل های با دید در شب زنگی و سیاه و سفید (با اسفتده از مادون قرمز) تولید می شوند که هر یک از آنها دارای دید در شبی متفاوت هستند.ک همچنین اندازه های متفاوتی نیز برای این دوربین ها موجود است.

محصولات شرکت هایک ویژن nv lain

محصولات شرکت هایک ویژن تنها به دوربین Hikvision خلاصه نمی‌شود بلکه این شرکت محصولاتی شامل دوربین IP هایک ویژن، دوربین هایک ویژن 5 مگاپیکسل، دوربین هایک ویژن 8 مگاپیکسل، دوربین تحت شبکه بیسیم، دوربین پلاک خوان هایک ویژن، توربو HD، اسپید دام ها، ان وی آر ها، دی وی آر ها، آیفون‌های تصویری، کابل‌های شبکه و لوازم جانبی دارد که در بیش از 100 کشور دنیا به فروش می‌رسند. از معروف‌ترین محصولات هایک ویژن می‌توان به دوربین هایک ویژن توربو HD و دوربین تحت شبکه هایک ویژن اشاره کرد که بسیار پرفروش بودند.

دوربین هایک ویژن توربو HD جزو دوربین مدار بسته آنالوگ است که می‌توان آن‌ها را جزو نسل اول دوربین‌های مدار بسته دانست. این دوربین‌ها برای انتقال سیگنال از سیگنال‌های آنالوگ HD استفاده می‌کنند. این سیستم دوربین مداربسته برای کسانی مناسب است که قیمت دوربین مدار بسته برایشان اهمیت دارند و دوست دارند یک سیستم نظارتی اقتصادی تهیه کنند.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن برای انتقال سیگنال و تصویر از پروتکل‌های شبکه و IP استفاده می‌کنند، به همین دلیل سرعت بسیار بالایی دارند. دوربین IP هایک ویژن از محصولات خوب شرکت هایک ویژن است که با دستگاه NVR شبکه می‌شود و می‌تواند کیفیت تصویر باورنکردنی را ارائه دهد.

این دوربین‌ها برای پروژه‌های بزرگ و مراکز خرید بسیار مناسب است.
هایکویژن برند دیگری با نام هایلوک را نیز به ثبت رسانده است.


[ بازدید : 144 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سیب سرخ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]